کتاب علوم قرآنی‌2 (اعجاز، تحریف ناپذیری) منتشر شد

۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۷ کد : ۳۶۸۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۹
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب «علوم قرآنی‌2 (اعجاز، تحریف ناپذیری)» را منتشر کرد

اعجاز و تحریف ناپذیری قرآن

 

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب «علوم قرآنی‌ 2 (اعجاز، تحریف ناپذیری)» را که حاصل تلاش علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر فتح‌الله نجارزادگان روانه بازار نشر کرد. این کتاب براساس سرفصل های مصوب علوم قرآنی در قالب مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور وزارت عتف طراحی و تدوین شده است. در این طرح 21 عنوان کتاب درسی مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری توسط کارویژه ای تدوین می شود. تاکنون 5 اثر از این مجموعه منتشر شده است.

در چکیده مختصر این کتاب اشاره شده است که«انتظار قرآن از ما این است که با این کتاب «آگاهی و معرفت» یابیم، از اعماق جان آن را «تصدیق و باور» کنیم و سپس با بهره مندی پی در پی از آن به نقطه کانونی انتظار قرآنی که «دانش و زندگی» با این کتاب است نائل شویم. اثبات همانند ناپذیری، و تحریف ناپذیری قرآن، فرآیند آگاهی و گواهی ما را به حقانیت این کتاب فزونی می دهد. باورها را استحکام می بخشد و برای منکران نیز اتمام حجت می کند.»

این کتاب براساس سرفصل های مصوب علوم قرآنی(2) در قالب شانزده درس و با استفاده از آیات و روایات به موضوع اعجاز و تحریف ناپذیری قرآن می پردازد. مشخصات کتاب و همچنین فایل 30 صفحه ابتدایی کتاب در سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس www.rihu.ac.ir قابل دسترس می باشد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گروه قرآن پژوهی انتظار قرآن از ما همانند ناپذیری قرآن تحریف ناپذیری قرآن سرفصل های مصوب علوم قرآنی آیات و روایات آثار منتشره آثار منتشره پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۰۱ مرداد ۱۳۹۸

نظر شما :