به همت دفتر تسهیلگری و توسعه محلی

شبکه روشنایی محله امین آباد تجهیز و توسعه یافت

به همت دفتر تسهیلگری و توسعه محلی و با اجرای اکیپ های مانور جهادی شرکت توزیع نیروهای برق استان قم بیش از ۶۰ حباب نوری تیر چراغ برق نصب و راه اندازی شد.
۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۱ کد : ۳۷۲۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۹
محله امین آباد در جنوب غربی شهر مقدس قم و در منطقه ۲ شهری قرار دارد این محله متشکل از دو محله محمد آباد و علی آباد و محصور شده بین محلات شیخ آباد، سید معصوم، شادقلی خان و نیروگاه است؛ دارای مساحتی بالغ بر ۱۱۹ هکتار؛ جمعیت حدود۲۵۰۰۰ نفر/ متشکل از ۱۳۳ بلوک/ ۵۶۲۴ قطعه/ و حدود۵۰۰ معبر و مشتمل بر حدود ۷۰۲۱ خانوار و دارای بافتی متراکم و از مناطق کمتر برخوردار است.
شبکه روشنایی محله امین آباد تجهیز و توسعه یافت

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه،در این طرح توسعه و تجهیز کوچه های اطراف منطقه کم برخوردار محله امین آباد از حباب نوری برخوردار شدند و این مانور جهادی با استقبال و حمایت اهالی محل مواجه شد.
یکی از اهالی محل با قدر دانی از این اقدام عمرانی مهم گفت: متاسفانه نبود نور کافی در کوچه و محله های این منطقه سبب شده بود که بارها شاهد تصادف مختلف باشیم.
وی با بیان اینکه محله امین آباد یکی از کم برخوردارترین مناطق استان قم است گفت: متاسفانه وضعیت آسفالت و فاضلاب این منطقه چندان مطلوب نیست و توجه به روشنایی و زیبایی محله باعث دلخوشی و خوشحالی اهالی محله می شود.
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محله امین آباد قم با اشاره به اینکه توجه به رفاه و رفع محرومیت های این محله باید در راس امور مسئولان استان باشد گفت: دفتر تسهیلگری با جدیت تمام درصدد ارتقا و توسعه اجتماعی این منطقه است.
دکتر کلوری با تاکید براینکه باید آسیب های اجتماعی محله با ابعاد پیشگیرانه و توسعه فرهنگ زندگی اجتماعی کاهش یابد گفت: رفع محرومیت های عمرانی و افزایش رفاه اجتماعی یکی از روش های موثر برای توسعه زندگی اجتماعی سالم در مناطق محروم است. 
وی با تقدیر از همکاری شهرداری ناحیه امین آباد و هیات امنای منطقه و مانور جهادی برق منطقه ای استان قم گفت: بدون شک هر رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر بدون تعامل و همکاری مدیریت شهری و سازمان های خدمتگزار امکان پذیر نخواهد بود و باید از دلسوزی و زحمات شهرداری ناحیه 2 و مدیریت برق منطقه ای استان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است دفتر تسهیلگری و توسعه محلی امین آباد قم با مدیریت گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با همکاری استانداری قم فعالیت می کند و اهداف راهبردی زیر را دنبال می کند:
توسعه و پایداری اجتماعی. 
توانمند سازی اجتماع محلی؛
ارتقای زیست پذیری و کیفیت زندگی؛
خدمات اجتماع محور(نیازها و مشکلات عمومی)؛
تقویت ابعاد پیشگیرانه،‌کنترلی و کاهش آسیبهای اجتماعی.

آخرین ویرایش۱۱ آذر ۱۳۹۹

نظر شما :