اخبار - آرشیو

برگزاری مراسم تجلیل از خیرین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور قائم مقام وزیر علوم

مراسم تجلیل از اعضای کمیته خیرین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

ادامه مطلب

حضور پژوهشگاه حوزه د انشگاه در نشست«هم اندیشی فرصت و ظرفیت های علمی و فرهنگی پژوهشگاه‌ها و دانشگاه های قم و جهان عرب »

سلسله نشست‌های «گفت‌وگوی فرهنگی با نخبگان جهان عرب» به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور نمایندگانی از چند کشور عربی از روز سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا پنج شنبه 23 اردیبهشت به مدت ۳ روز در تهران (دانشگاه‌های شهید بهشتی ـ علامه طباطبایی(ره)) و قم برگزار گردید.

ادامه مطلب

گزارشی از پیش اجلاسیه کرسی نوآوری «ارائه چارچوبی روش شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی»

پیش اجلاسیه کرسی نوآوری «ارائه چارچوبی روش شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی» در روز شنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری توسط حجت السلام و المسلمین دکتر حسین بستان استادیار گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه شد.

ادامه مطلب

برگزاری پیش اجلاسیه کرسی نوآوری «ارائه چارچوبی روش شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی»

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره پیش اجلاسیه کرسی نوآوری «ارائه چارچوبی روش شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی» را در روز شنبه 11 اردیبهشت برگزار می کند.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه روان درمانگری چند بعدی معنوی

کارگاه روان‏ درمانگری چند بعدی معنوی توسط دکتر جان بزرگی دانشیار گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از اولّ دیماه سال گذشته آغاز شده است و برای دو گروه دانشجویان آقا و خانم بطور مجزا در حال برگزاری می باشد.

ادامه مطلب