حضور عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه یزد

۰۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۵۰۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۰
همايش گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي با حضور اساتيد و دانشجويان دانشگاه يزد و كاركنان و مسئولان ارشد سازمان تامين اجتماعي استان يزد روز شنبه 2 اسفند در دانشگاه يزد برگزار شد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي، اين همايش در راستاي تبيين سياست هاي اقتصاد مقاومتي مقام معظم رهبري و درپي تفاهم نامه سازمان تامين اجتماعي با وزارت علوم تحقيقات و فناوري برگزار گرديد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد رضا حسيني استاديار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نيز در اين مراسم با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر اقتصاد مقاومتي گفت: سازمان تامين اجتماعي با وزارت علوم تفاهم نامه اي را امضا كرده است كه اين تفاهم نامه فعاليت مناسبي در جهت اجراي اقتصاد مقاومتي است و اگر بتوانيم اين مباحث را در دانشگاه ها نهادينه كنيم ادامه راه مشكل نخواهد بود.
وي افزود: اقتصاد مقاومتي راهبردي براي بروز تمامي ظرفيت هاي كشور است و اين تنها به منظور مقابله با تهديدهاي دشمنان نيست بلكه بسياري از امور اقتصادي و مصرف گرايي در چارچوب اين سياست سامان مي‌يابد.
عضوهيئت علمي گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: اقتصاد مقاومتي از صدر اسلام بوده است به نحوي كه از تدبر در قرآن و زندگاني پيامبر اكرم(صلي الله و عليه و آله) به خوبي مي توان آن را دريافت.
حجت الاسلام و المسلمين سيدرضا حسيني بيان كرد:‌ اگر نظام اسلامي بخواهد در مقابل فشارها بيايستد بايد اعتماد مردم را جلب كند كه ماندگاري نظام اسلامي نيز به همين دليل بوده است و امروز نيز مي توانيم با اين اعتماد و اقتصاد مقاومتي اين نظام را مستحكم تر نماييم.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :