نشست علمی «رهبری خدمتگزار» برگزار می شود

۱۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۵۱۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۲
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن مدیریت رفتار سازمانی نشست علمی «رهبری خدمتگزار» را در روز سه شنبه 20 خردادماه برگزار می کند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی، هدف از برگزاری این نشست علمی، ارائه راه کارهایی جهت ترویج و توسعه الگوی رهبری خدمتگزار است.
بررسی جایگاه رهبری خدمتگزار در مدیریت نوین و معرفی الگوی رهبری خدمتگزار از دیدگاه امام خمینی«قدس سره» از جمله محورهای اصلی این نشست است که توسط دکتر محمد شیخ زاده استادیار دانشگاه بجنورد ارائه می شود همچنین دکتر حسن عابدی جعفری عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد و امیر حسین زاده عضو هیئت علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی در این جلسه حضور دارند.
سئوالاتی نظیر، رهبری خدمتگزار چیست؟ و چه ضرورتی دارد؟، چرایی، چیستی و چگونگی رهبری خدمتگزار مبتنی بر اندیشه حضرت امام خمینی«قدس سره» چه می باشد؟ و چه راه کارهایی برای ترویج آن در نظام آموزشی و اداری وجود دارد؟ از جمله سئوالاتی است که در خلال این نشست بدان ها پاسخ داده خواهد شد.
نشست علمی یاد شده روز سه شنبه 20 خردادماه از ساعت 15 تا 17 در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال و خیابان قدس، کوی اسکو برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :