افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در زمینه اسلامی سازی علوم انسانی در مجلس شورای اسلامی

۰۱ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۰:۲۲ کد : ۲۵۱۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۵۹۸
صبح روز گذشته، دوشنبه 30 دي ماه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در زمينه اسلامي سازي علوم انساني با حضور حجت الاسلام و المسلمين محمد حسن ابوترابي فرد نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي  افتتاح شد.
در اين مراسم علاوه بر نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين حسيني شالي نمانيده مردم شريف استان قزوين در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين دكتر محمدباقر سعيدي روشن رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه حضور داشتند.
در جريان بازديد حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي، رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گزارش كاملي از فعاليت هاي انجام شده و در حال اجراي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را براي وي تشريح نمود.
همچنين در اين روز حجت الاسلام و المسلمين دكتر سعيدي روشن، با مهندس محمدرضا باهنر، حجت الاسلام والمسين دكتر سبحاني نيا از اعضاي هيأت رئيسه مجلس، حجت الاسلام و المسلمين آشتياني نماينده مردم شريف استان قم در مجلس شوراي اسلامي و تعدادي ديگر از نمايندگان ديدار و گفتگوهايي را انجام داد.
شايان ذكراست در اولين روز نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از جمله حجت الاسلام والمسلمين دكتر مصباحي مقدم به طور مبسوط از نمايشگاه ديدار كردند.
اين نمايشگاه تا چهارشنبه 2 بهمن ماه برپاست و با وجود جلسه علني مجلس شوراي اسلامي در اين هفته نمايندگان ملت از آن بازديد خواهند نمود.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :