جلسه نقد قبل از چاپ کتاب اقتصاد خرد برگزار می شود

۲۸ آبان ۱۳۹۰ | ۰۷:۴۶ کد : ۲۵۴۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۹
   گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه جلسه نقد قبل از چاپ کتاب «اقتصاد خرد» را در روز دوشنبه 30 آبان برگزار می کند.
   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، کتاب اقتصاد خرد عنوان طرح پژوهشی با همین عنوان است که حجت الاسلام دکتر سید کاظم رجایی در گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با رویکرد اقتصاد اسلامی انجام داده است و قرار است به عنوان کتاب درسی در رشته اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.
   نقد و بررسی طرح مزبور و تصمیم گیری در خصوص چگونگی چاپ آن  از اهداف برگزاری این جلسه نقد می باشد و انتظار می رود که در پایان این جلسه، نسبت به انتشار مشترک این کتاب بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اتخاذ تصمیم شود.
   همچنین بررسی مهندسی کتاب اقتصاد خرد و نحوه چینش فصول و موضوعات آن، از محور های این نشست علمی ذکر شده است و سئوالاتی نظیر این که آیا مباحث اقتصاد خرد اسلامی در ضمیمه فصول آورده شود یا در متن؟ به صورت پی نویس باشد یا ضمیمه پایان صفحه؟ و آیا نسبت به بحث انسان اقتصادی، (فصل دوم) و ارزش ها و اقتصاد (فصل سوم) با بحث نظریه تقاضا در اقتصاد اسلامی همسان برخورد شود یا متفاوت؟ از جمله سئوالاتی است که مجری طرح در پی پاسخ گویی بدان ها در این جلسه خواهد بود.
   شایان ذکراست که حجت الاسلام دکتر سید کاظم رجایی مجری طرح، سخنران و حجت الاسلام دکتر سید هادی عربی دبیر جلسه نقد می باشند که قرار است در روز دوشنبه 30 آبان از ساعت 10 الی 12 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شود.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :