هیأتی از اساتید و فضلای حوزه علمیه نجف از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند

۱۶ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۲:۴۶ کد : ۲۵۵۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۹
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، شیخ فاضل عبد زید البدیری، محقق برجسته و مدرس حوزه علمیه نجف که سرپرستی هیأت فوق را بعهده داشت در دیدار با معاون پژوهشی و روسای پژوهشکده های علوم رفتاری و علوم اسلامی پژوهشگاه از حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آشنایی با آن ابراز خرسندی نمود.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد غروی، رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، به سابقه تأسیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و چگونگی شکل گیری آن اشاره نمود و بخش های مختلف پژوهشگاه را به ا ختصارمعرفی کرد. در ادامه حجت الاسلام و المسلیمن دکتر سعیدی روشن، رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مرور سیر تاریخی مطالعات علوم انسانی با رویکرد اسلامی، سرآغاز آن را تحقیقات و مطالعات شهید صدر در زمینه اقتصاد عنوان نمود و با تشریح اقدامات صورت گرفته در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دراین زمینه، آن را بخشی از ظرفیت های ایجاده شده در حوزه مقدسه علمیه قم بعد از انقلاب اسلامی دانست.
سپس حجت الاسلام و المسلمین دکترعلی محمد حکیمیان معاون پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آمادگی پژوهشگاه را برای ایجاد تعاملات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حوزه علمیه نجف را اعلام نمود.
در پایان این دیدار، هیأت مزبور با حضور در اداره انتشارات از نزدیک با آثار و کتب منتشره پژوهشگاه حوزه ودانشگاه آشنا شدند.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :