پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

۱۸ بهمن ۱۳۸۹ | ۱۴:۳۱ کد : ۲۵۵۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۶۸
 
با هدف توسعه روابط علمی و پژوهشی در عرصه علوم انسانی و به ویژه علوم اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، منعقد شد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با امضای این تفاهم‌نامه طرفین توافق نمودند که با فراهم کردن زمینه همکاری‌های مشترک در مسائل علمی، تحقیقاتی، کاربردی و تولید محصولات مشترک میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به گسترش تعاملات علمی و تحقیقاتی دوجانبه بپردازند.
همکاری در برگزاری میزگردهای علمی و همایش‌های پژوهشی، و اطلاع‌رسانی پیرامون موضوعات علمی و تحقیقاتی مشترک، انتشار خبرنامه‌های علمی و تحقیقاتی مشترک و طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی مشترک، مهم ترین محورهای همکاری دو مرکز می‌باشد.
همچنین فراهم نمودن زمینه استفاده محققان طرفین از کتابخانه، انجام تالیفات مشترک و ترجمه کتب تخصصی و نیز انتخاب موضوعات پایان‌نامه‌های تحصیلی مرتبط با نظم و امنیت اجتماعی، از جمله موضوعاتی است که در این تفاهم‌نامه مورد تاکید قرار گرفته است.
بر اساس این تفاهم‌نامه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه متعهد شد که زمینه بهره‌گیری محققان و پژوهشگران طرف مقابل را از منابع، اطلاعات و نتایج تحقیقات انجام گرفته، فراهم نماید و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز حمایت مالی از پایان‌نامه‌های تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با اهداف و ماموریت‌های خود را متعهد گردید.
گفتنی است؛ به منظور اجرای مفاد این تفاهم‌نامه و پیگیری امور مربوط به آن، مقرر گردید تا کارگروهی متشکل از نمایندگان دو مرکز تشکیل شده و هر 3ماه یک‌بار با برگزاری نشست مشترکی، گزارشی از پیشرفت‌ها و موانع اجرای مفاد یادشده را به مدیریت‌های طرفین ارائه دهد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :