نشست جمعی از معاونان اداری مالی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد

۱۱ دی ۱۳۸۹ | ۱۴:۰۲ کد : ۲۵۶۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۵
دکتر عبداله توکلی از برگزاری نشست جمعی از معاونان اداری مالی و نمایندگان پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: این نشست با هدف تشکیل کارگروهی تخصصی به منظور بررسی و تدوین آیین‌نامه‌های موضوع ماده 24 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی،‌اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، جهت ارسال به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و طی مراحل تصویب‌خواهی، تشکیل شد.
وی آیین‌نامه‌های اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی و آیین‌نامه تشکیلاتی را از جمله این آیین‌نامه‌ها ذکر کرد و گفت: در این نشست ضمن اولویت‌بندی این آیین‌نامه‌ها، آیین‌نامه استخدامی به عنوان اولین آیین‌نامه تعیین شد و مقرر شد سایر آیین‌نامه‌ها نیز تا پایان سال جاری تدوین و جهت تصویب‌خواهی به هیات امنا و وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال گردد.
دکتر توکلی همچنین از استقرار دبیرخانه این کارگروه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خبر داد و این کارگروه را متشکل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، موزه ملی علوم و فناوری، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور عنوان کرد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :