پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه توانمندی های فلسفه ایران و اسلام شرکت می کند.

۲۹ آبان ۱۳۸۹ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۵۶۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۰

انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه آثار فلسفی پژوهشگاه در نمایشگاه توانمندی های فلسفه ایران و اسلام که در حاشیه همایش روز جهانی فلسفه در کتابخانه ملی ایران برگزارمی شود؛ شرکت می نماید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه توانمندی های فلسفه ایران و اسلام که از 30 آبان تا دوم آذرماه سال جاری در محل کتابخانه ملی ایران برپا می شود آثار گروه های فلسفه علوم انسانی، فلسفه و کلام و سایر آثارفلسفی پژوهشگاه را  در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.
 بنا به گزارش روابط عمومی همایش روز جهانی فلسفه تمامی نشریات فلسفی در حال انتشار، بیش از 700پایان نامه دکترا و کارشناسی ارشد فلسفه، کتب منتشر شده حوزه فلسفه در پنج سال اخیر (حدود 3000عنوان) و بانک اطلاعات کتابشناسی بیش از 6هزار عنوان کتاب، هفت هزار عنوان مقاله، 26عنوان مجله و بیش از 700عنوان پایان نامه با قابلیت جشتجو در این نمایشگاه ارائه می شود.
همچنین در این نمایشگاه نسخ خطی فلسفی موجود در کتابخانه ملی، کتابخانه مجلس شورای اسلامی و کتابخانه شهید مطهری نمایش داده می شود و 50فیلسوف اسلامی با معرفی آثار و زندگینامه آنها معرفی می شوند.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :