یکصدو یازدهمین نشست معاونان اداری و مالی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری با سخنرانی ریا

۲۷ خرداد ۱۳۸۹ | ۰۹:۰۹ کد : ۲۵۶۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۴
معاونان اداری و مالی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری به منظور برگزاری یکصدویازدهمین نشست خود در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گردهم آمدند و پس از سخنرانی ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به بررسی مسایل مشترک حوزه کاری خود پرداختند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: این نشست با هدف ایجاد هماهنگی میان مراکز پژوهشی در مسایل اجرایی و پشتیبانی  و بررسی مشکلات و مسایل مشترک میان مراکز پژوهشی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن به مسایلی از جمله بررسی ضوابط اجرایی قانون بودجه 1389، بررسی بخشنامه مربوط به افزایش حقوق و حق ماموریت کارکنان معین و بررسی نتایج به‌دست آمده از به‌کارگیری سیستم حسابداری تعهدی پرداختند.
در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا اعرافی ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی سخنانی برتری ویژه سه ماه رجب، شعبان و رمضان را یادآور شده و با بیان اهمیت والای این ماهها به لحاظ معنوی و تاثیر آن در خودسازی و تقرب به درگاه الهی، هریک از روزها و شب‌های این ماهها را منزلگاهی برای سفر معنوی انسان دانسته و بر ضرورت توجه هرچه بیشتر و استفاده معنوی و روحانی از آن تاکید کرد.
در ادامه حاضران به بررسی دستورات جلسه پرداخته  و با طرح مشکلات موجود در حوزه کاری خود پس از بحث و تبادل‌نظر پیرامون آنها پیشنهاداتی را مطرح کردند.
یکصدو یازدهمین نشست معاونان اداری و مالی پژوهشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز پژوهشی واسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه 26 خردادماه 1389 از ساعت 9:30 الی 12 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :