انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بیشترین عنوان کتاب را در قلمرو علم‌دینی عرضه کرده است

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۰۹:۴۳ کد : ۲۵۷۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۳
انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه بیش از یکصد و پنجاه اثر پیرامون علوم انسانی اسلامی، بیشترین عنوان کتاب را در قلمرو علم دینی منتشر کرده است.
کارشناس مسئول اداره چاپ و انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه، با اعلام این مطلب افزود: انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همواره عهده‌دار چاپ و انتشار پژوهش‌های انجام شده در قلمرو علم دینی و اسلامی‌سازی علوم انسانی، بوده و در نمایشگاه بیست‌وسوم با ارائه بیش از یکصد و پنجاه اثر، بیشترین عنوان کتاب را در این زمینه، چاپ و عرضه کرده است.
سید حسین مرتضوی گفت: امسال یازدهمین سال حضور این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده و آثار ارائه شده به لحاظ کمی و کیفی از رشد قابل ملاحظه‌ای یافته‌اند، به گونه‌ای که در این نمایشگاه 24 عنوان کتاب جدید به همراه نشریات پژوهشی و تخصصی در معرض نمایش و فروش قرار گرفته است.
وی با اشاره به افزایش تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه امسال افزود: از آنجا که شروع نمایشگاه بیست و سوم در روزهای پایانی هفته قرار گرفته بود، از ابتدا با استقبال بی‌سابقه مخاطبان روبه‌رو شده است.
مرتضوی مکان اختصاص داده شده به انتشارات متبوع خود را خوب توصیف کرد و افزایش مساحت غرفه این انتشارات را یکی از دلایل استقبال بیشتر مخاطبان، نسبت به سال‌های گذشته دانست.
وی با تاکید بر مرجع بودن برخی از کتاب‌های انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جامعه دانشگاهی و حوزوی کشور، تمامی آثار منتشره این انتشارات را در سالن ناشران دانشگاهی B16، غرفه33، قابل دسترسی دانست.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :