انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناشر برگزیده یازدهمین همایش کتاب سال حوزه برگزیده شد

۱۲ بهمن ۱۳۸۸ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۵۷۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۲
دبیرخانه یازدهمین دوره کتاب سال حوزه، انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را به عنوان ناشر برگزیده انتخاب کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مراسم اختتامیه یازدهمین کتاب سال حوزه با حضور استادان حوزه علمیه، طلاب، دانشجویان و دست اندرکاران حوزه کتاب از جمله مدیر عامل و معاون فرهنگی خانه کتاب، در دارالشفای مدرسه فیضیه برگزار شد.
در این دوره انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 16 اثر به دبیرخانه همایش ارسال کرده بود که از این تعداد، 4 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفت.
کتاب‌های فقه تربیتی نوشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا اعرافی، روان‌شناسی دین از دیدگاه ویلیام‌جیمز از حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر مسعودآذربایجانی، ‌روان‌شناسی‌ و تبلیغات از حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدکاویانی و هستی و چیستی در مکتب صدرایی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضافیاضی با تحقیق و نگارش حسینعلی شیدانشید کتاب‌های برگزیده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این دوره از کتاب سال حوزه هستند.
گفتنی است؛ یکی دیگر از کتاب‌های برگزیده این دوره، کتاب نقد و بررسی گزارش‌های زندگانی پیش از بعثت پیامبر اسلام‌(ص) نوشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضان محمدی عضو هیات علمی گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بود که ‌در پژوهشگاه علوم ‌و فرهنگ‌اسلامی منتشر شده‌است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :