رئیس شورای اسلامی و شهردار منطقه چهار شهر قم از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند

۳۰ دی ۱۳۸۸ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۵۷۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس جان‌قربان شهردار منطقه چهار و تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم به منظور آشنایی با فعالیت‌های علمی- پژوهشی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نشستی مشترکی با مسئولان پژوهشگاه حضور یافتند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در ابتدای این نشست حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر آذربایجانی قائم مقام پژوهشگاه ضمن بیان تاریخچه تاسیس پژوهشگاه، به بیان گوشه‌ای ازفعالیت‌های علمی و پژوهشی انجام شده پرداخت.
در ادامه دکتر اخوان علوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه با اشاره به وجود انتظارات به حق جهان اسلام از شهر قم به عنوان مرکز تولید علم جهان تشییع، خواستار پشتیبانی بیشتر مسئولان شهر از نهادهای علمی و پژوهشی شد.
سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم، با تاکید بر لزوم تامین نیازهای اولیه بخش تحقیق و پژوهش، گزارشی از برخی فعالیت‌های انجام گرفته در این راستا ارائه نمود.
وی در پایان به همراه شهردار منطقه چهار و دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر قم به بازدید از قسمت‌های مختلف پروژه عمرانی پرداختند و با توضیحات حسین‌سلطانی مدیر دفتر فنی پژوهشگاه در جریان روند انجام فعالیت‌های عمرانی قرار گرفتند.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :