مراسم معارفه معاون اداری - مالی جدید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

۰۳ بهمن ۱۳۸۷ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۵۹۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۹۵

با انتصاب دکتر سید حسین اخوان علوی به سمت معاونت اداری - مالی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، روز سه‌شنبه، مراسم معارفه وی و تودیع مجید کافی، معاونت سابق پژوهشگاه، برگزار شد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، این مراسم با حضور مهندس‌طباطبایی، سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی استانداری قم و رئیس، معاونین، پژوهشگران و کارمندان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.
 در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌اعرافی، رئیس پژوهشگاه، طی سخنانی، تولید فکر و اندیشه را اساسی‌‌ترین رسالت پژوهشگاه دانسته و با اشاره به تدوین سند راهبردی پژوهشگاه، از آن به عنوان محور همه برنامه‌ریزی‌های آتی، یاد کرد.
رئیس پژوهشگاه در ادامه با سپاسگزاری از معاونین سابق و به خصوص مجید کافی، به نقش مهم وی در پیگیری امور مربوط به پروژه عمرانی اشاره داشت.
سپس معاونت اداری - مالی سابق پژوهشگاه،‌ به ارائه گزارشی از دوره دوساله معاونت خود پرداخته و مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در این دوره را تهیه و تدوین بانک آمار و اطلاعات پژوهشگاه، تجدید نظر در ساختار و تشکیلات سازمانی پژوهشگاه و سازماندهی به امور بودجه ریزی دانست.
در ادامه دکتر اخوان علوی دیدگاه‌ خود را در رابطه با فعالیت‌های آتی پژوهشگاه تشریح نموده و از همکاری دوباره خود با پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ابراز خرسندی کرد.
اخوان علوی دارای مدرک دکتری مدیریت سیاستگذاری از دانشگاه تهران بوده و سابقه فعالیت در جهاد سازندگی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و استانداری قم را دارد.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :