کمک بنیاد خیرین حامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اجرای برخی اقدامات

۰۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۸۸۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۱۷
مراسم ضیافت افطاری بنیاد خیرین حامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز یکشنبه 7 تیر ماه (11 ماه مبارک رمضان) با حضور تعداد کثیری از اعضای این بنیاد در محل نمازخانه پژوهشگاه برگزار شد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در این مراسم پس از برگزاری نماز جماعت و صرف افطاری، عبدالله توکلی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و منشی بنیاد خیرین حامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سخنانی ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، در معرفی مختصری که از مأموریت ها و رسالت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه داشت؛ گفت: اقدامات پژوهشگاه حوزه و داشگاه در اسلامی سازی علوم انسانی تأثیر مستقیمی بر اداره جامعه براساس مبانی و دستورات اسلام دارد. وی با اشاره به رشته هایی نظیر اقتصاد و حقوق گفت: درصورتی که این رشته ها و سایر رشته های علوم انسانی براساس نظریات اسلامی متحول شود می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل نماید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین با یادآوری مقام و جایگاه حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها)، ایشان را بزرگترین خیّر در اسلام ذکر کرد که تمام دارایی خود را صرف گسترش و ترویج اسلام نمود.
در ادامه این جلسه، حاج حسن بزرگ قمی عضو هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی پژوهشگاه در سخنان خود با بیان تأثیر فعالیت های پژوهشگاه حوزه و داشگاه در پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر جایگاه بی بدیل این پژوهشگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و از خیرین حاضردر جلسه خواست درحد توان، نیازهای این مرکز پژوهشی را مرتفع نمایند. همچنین در این جلسه تعدادی از حضار به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان تعدادی از خیرین، آمادگی خود برای همکاری در خرید فرش نمازخانه، احداث سردرب پژوهشگاه، کاشی کاری نمازخانه و حمایت مالی از فرآیند چاپ و تولید کتاب و... اعلام کردند که پیگیری آن در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه قرار گرفت.
آخرین ویرایش۱۱ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :