جدیدترین شماره دو فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روان شناسی منتشر شد

۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۸۸۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۹۲
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تازه ترین شماره دو فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روان شناسی (شماره 16) ویژه بهار و تابستان 1394 را با همکاری دبیرخانه همایش علمی پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (علیهم السلام) چاپ و منتشر کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در این شماره از مجله مطالعات اسلام و روان شناسی مقاله های روش‌های اهل‌بیت (علیهم السلام) در نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی، سبک اهل‌بیت (علیهم السلام) در تفریحات و اوقات فراغت، شیوه پیامبر اکرم (صلی الله و علیه و آله) در مدیریت روانی جامعه اسلامی و راه کارهای ارتقای سلامت روانی فرزندان؛ برگرفته از سبک زندگی اهل‌بیت (علیهم السلام) را می خوانیم.

   همچنین سبک اهل‌بیت (علیهم السلام) در همسرداری، اصول تربیت فرزند در سبک زندگی اهل‌بیت (علیهم السلام)، سبک آموزش دینی امام سجاد(علیه السلام) و جایگاه طنز در سبک زندگی اهل‌بیت (علیهم السلام) عناوین دیگر مقالات منتشر شده در شماره 16 دوفصلنامه مطالعات اسلام و روان شناسی است.

   گفتنی است علاقه مندان جهت دیدن مقالات این شماره از نشریه می توانند به سامانه اینترنتی نشریه به نشانی islamicpsy.rihu.ac.ir مراجعه نمایند. در این سامانه آرشیو مقالات شماره های گذشته دو فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روان شناسی در دسترس قرار دارد.

آخرین ویرایش۱۵ مرداد ۱۳۹۴

نظر شما :