جدیدترین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی اسلام و مدیریت منتشر شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۹۹۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۳۷
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تازه ترین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی اسلام و مدیریت (شماره 5) را منتشر کرد.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در این شماره از مجله اسلام و مدیریت مقاله های، از مبانی نظری تا نظریه‌های مدیریت دانش: بسط مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از تئوری دانش، تبیین مقوله‌ها و مفاهیم رفتار شهروندی سازمانی با رویکرد اسلامی ایرانی: فراترکیب، بررسی مفهوم سکوت سازمانی از دیدگاه امیرالمؤمنین علی‌ علیه السلام و تحلیل و بررسی پیش فرض های ارزش‌شناختی عدالت سازمانی را می خوانیم.

   همچنین تحلیل و نقدی بر نظریه رهبری تحول‌آفرین، تأملی بر چشم‌انداز سازمان در پرتو استعاره‌های قرآنی و بررسی تطبیقی الگوی رهبری امام خمینی‌(ره) با چارچوب مفهومی ربوبیت عناوین دیگر مقالات منتشر شده در شماره 5 دوفصلنامه اسلام و مدیریت است.

   گفتنی است دوفصلنامه علمی تخصصی اسلام ومدیریت نشریه علمی است که به انتشار جدیدترین تحقیقات و نظریات در موضوع مدیریت اسلامی می پردازد و سعی می نماید تا زمینه تضارب آراء و اندیشه‌ها در موضوع مدیریت اسلامی و گسترش و ارتقای ارتباط و تعامل (نگرشی،‌ موضوعی و روشی) بین علوم حوزوی و دانشگاهی را فراهم آورد.

   علاقه مندان می توانند جهت دیدن مقالات این شماره و همچنین آرشیو شماره های پیشین به سامانه اینترنتی نشریه به نشانی  im.rihu.ac.ir مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۳۱ شهریور ۱۳۹۴

نظر شما :