تازه ترین شماره «تربیت اسلامی» منتشر شد

۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۸ کد : ۳۰۰۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۱۶
بیست و یکمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «تربیت اسلامی» ویژه پاییز و زمستان 1394 چاپ و منتشر شد

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در این شماره از نشریه مقالات بررسی مقایسه‌ای سبک زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر و خانواده‌های عادی استان لرستان، اهداف واسطی «تربیت» در دوران کودکی بر اساس رویکرد اسلامی عمل، بررسی اثربخشی آموزشهای مدارس قرآن بر مهارت روخوانی قرآن دانشآموزان مقطع ابتدایی و بررسی تأثیر آموزش فعال بر خودانگیختگی دانش آموزان نسبت به نماز وجود دارد.

   همچنین مقالات «تزکیه» به مثابه «تربیت سلبی» در برابر «تدسیه» به مثابه «تربیت ایجابی»!، سبک برخورد اهل‌بیت علیهم السلام: با اندیشه‌ها و رفتارهای مخالف، مؤلفه‌ها، ابعاد و مدارج تحول اخلاقی در قرآن کریم و روش‌های آموزش توحید افعالی در قرآن به رشته تحریر درآمده است.

   علاقه مندان می توانند جهت مشاهده نسخه الکترونیک این شماره به تارنمای این نشریه به نشانی islamicedu.rihu.ac.ir مراجعه نمایند همچنین آرشیو شماره‌های پیشین در نشانی فوق موجود است.

گفتنی است دوفصلنامه علمی پژوهشی «تربیت اسلامی» به عنوان نخستین نشریه علمی پژوهشی در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی در ایران، تلاش دارد مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را با کمک متخصصان و پژوهشگران این رشته بررسی و زمینه را برای رشد و شکوفایی تربیت اسلامی در کشور فراهم آورد.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :