برگزاری اجلاسیه «روش استقرایی ـ‌ قیاسی نظریه سازی دینی در علوم اجتماعی»

۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۵ کد : ۳۳۵۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۵
پس از برگزاری «پیش اجلاسیه» کرسی نوآوری «ارائه چارچوبی روش شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی»، «اجلاسیه» این کرسی نوآوری با عنوان جدید «روش استقرایی ـ‌ قیاسی نظریه سازی دینی در علوم اجتماعی» در روز سه شنبه 29 تیر برگزار می شود.

به گزارش واحد خبرروابط عمومی، پیش اجلاسیه کرسی نوآوری «ارائه چارچوبی روش شناختی برای علوم اجتماعی اسلامی» در اردیبهشت ماه سال جاری توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین بستان استادیار گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه شد که در این جلسه ناقدان و داوران حاضر نقدهایی به این نظریه وارد کردند که قرار شد توسط ارائه دهنده بررسی و مرتفع شود که اکنون با توجه به اصلاحات انجام گرفته «اجلاسیه» این نوآوری برگزار می شود.

   حجج الاسلام و المسلمین دکتر حسین سوزنچی عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و دکتر محمدتقی سبحانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دکتر محمد فتحعلی خانی و دکتر سیدمحمدتقی موحد ابطحی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد در این جلسه حضور خواهند داشت.

   همچنین حجج الاسلام و المسلمین دکترعبدالحسین خسروپناه عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دبیر هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره، دکترغلامرضا اورعی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر مسعود آذربایجانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان داور در این اجلاسیه حضور دارند.

دکتر ابوالفضل گائینی استادیارگروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان مدیر جلسه حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است اجلاسیه «روش استقرایی ـ‌ قیاسی نظریه سازی دینی در علوم اجتماعی» روز سه شنبه 29 تیر ماه از ساعت 10 الی 12 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود.

آخرین ویرایش۲۶ تیر ۱۳۹۵

نظر شما :