در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود: جلسه دفاعیه رساله دکتری با عنوان «بررسی کاربرد علم اصول در استنباط گزاره های تربیتی»

۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۹ کد : ۳۳۵۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۵۳
جلسه دفاعیه رساله دکتری دانشجوی مقطع دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عنوان «بررسی کاربرد علم اصول در استنباط گزاره های تربیتی» در روز شنبه 6 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، این رساله، کاری از رضا حبیبی دانشجوی مقطع دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است. وی در این رساله در صدد بررسی کاربرد علم اصول در استنباط گزاره های دینی ست و تلاش کرده است برای سئوالاتی نظیر، علم اصول فقه موجود، تا چه اندازه، در استنباط گزاره‌های تربیتی، می تواند کار برد داشته باشد.؟ کدام یک از قواعد اصولی را می‌توان در استنباط گزاره‌های علوم تربیتی به کار بست؟ و استلزامات به کارگیری این قواعد در استنباط گزاره‌های تربیتی از متون دینی کدامند؟ پاسخی مناسب بیابد.

   حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد داودی استادیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان استاد راهنما و حجج الاسلام و المسلمین دکتر محمود نوذری استادیارگروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و غنوی به عنوان اساتید مشاور این رساله می باشند.

   شایان ذکر است این جلسه روز یک شنبه 28 شهریور از ساعت 17 تا 19 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود.

آخرین ویرایش۰۴ شهریور ۱۳۹۵

نظر شما :