برگزاری جلسه دوم نقد کتاب « بررسی فقهی فرمانبرداری و نافرمانی مدنی»

۰۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۰ کد : ۳۳۵۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۵۱
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی جلسه دوم نقد کتاب «بررسی فقهی فرمانبرداری و نافرمانی مدنی» را در روز پنج شنبه 11 آذر برگزار می کند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، کتاب «بررسی فقهی فرمانبرداری و نافرمانی مدنی» تألیف حجت الاسلام و المسلمین سیّدجواد ورعی دانشیار گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که به صورت مشترک توسط این پژوهشگاه و سازمان سمت در زمستان 1394 چاپ و منتشر شد.

   وی در این جلسه نقد سعی دارد به سئوالات، آیا پرداختن به موضوعاتی مانند فرمانبرداری و نافرمانی مدنی ضرورت دارد یا نه؟ آیا این پژوهش می تواند نیاز جامعه علمی را در این زمینه پرکند؟ و یا کمبودهای احتمالی این اثر در موضوع خود چیست؟ پاسخ هایی درخور ارائه دهد.

   دکتر رضا اسلامی دانشیار حقوق دانشگاه شهید بهشتی، دکتر رحیم نوبهار دانشیار حقوق دانشگاه شهید بهشتی، دکتر محمدحسین مظفری رایزن سابق فرهنگی در یونان، دکتر محمدرضا بهشتی دانشیار حقوق دانشگاه تهران، دکتر مصطفی میراحمدی، دانش آموخته حقوق به عنوان ناقد در این جلسه حضور خواهند داشت و دکتر محمدحسین ضیایی فر رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی دبیرعلمی جلسه یاد شده می باشد که در روز پنج شنبه 11 آذر از ساعت 10 تا 12 در محل کمیسیون حقوق بشر اسلامی به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، کوچه قرقاول، پلاک 2 برگزار می شود.

آخرین ویرایش۰۷ آذر ۱۳۹۵

نظر شما :