برگزاری هشتمین پیش نشست تخصصی «همایش بین المللی عدالت و اخلاق»

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۱ کد : ۳۴۱۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۸
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هشتمین پیش نشست تخصصی «همایش بین المللی عدالت و اخلاق» را فردا دوشنبه 16 اسفند برگزار می کند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، همایش بین المللی عدالت و اخلاق با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فردوسی مشهد، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ۲۶ و ۲۷ فروردین 1396 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

   عدالت و قلمروهای آن، نظریه های عدالت در فلسفه سیاسی و عدالت به مثابه بیطرفی(طرح و نقد نظریه ای در باره عدالت) از جمله مهمترین محورهای مورد بحث در هشتمین پیش نشست تخصصی همایش بین المللی عدالت و اخلاق است که توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد شجاعیان استادیار گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

   دکتر محمد فتحعلی خانی استادیار و مدیر گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی و همچنین ناقد در نشست یاد شده حضور دارد. ضمنا دکتر سیدهادی موسوی استادیار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد می باشد.

   نشست علمی یادشده فردا دوشنبه 16 اسفند از ساعت 11 تا 12:30 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی پردیسان،‌ بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۳۹۵

نظر شما :