انعقاد قرارداد فی مابین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۱ کد : ۳۴۲۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۰۱
اولین جلسه بررسی فرآیند تولید درسنامه های قرآنی دوره کارشناسی علوم قرآن و حدیث امروز پنج شنبه 14 اردیبهشت با حضور دکتر ابوالفضل خوش منش، رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور و سایر اعضای این کارگروه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در اسفندماه سال گذشته قراردادی فی مابین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که مرکزی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است؛ منعقد شد که بر اساس آن، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مدیریت پروژه تولید درسنامه های دروس قرآنی برنامه درسی دوره کارشناسی علوم قرآن و حدیث را برعهده گرفت.

   جلسه ای که امروز با حضور رئیس و نمایندگان مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور و اعضای کارگروه ویژه تدوین درسنامه های قرآنی در  پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود اولین جلسه از سلسله اقداماتی است که پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مدیریت آن را برعهده گرفته است.

   بررسی طرح های درسنامه های دوره کارشناسی علوم قرآن و حدیث، موانع و راه کاری های تسریع و حسن انجام این طرح ها از مهمترین موضوعاتی است که در نشست امروز مورد واکاوی قرار می گیرد.

 

آخرین ویرایش۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

نظر شما :