اتخاذ رویکردی جدید در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ حل معضلات جامعه

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۶ کد : ۳۵۵۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۵
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با هدف ورود به حوزه مطالعات کاربردی و راهبردی مسائل اجتماعی، مطالعاتی را شروع کرده است که بر اساس آن ضمن تبیین ظرفیت شناسی این پژوهشگاه در ارزیابی های نظری، پارادایمی و استراتژیک اسناد حاکمیتی ملی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران به تولید نقشه راه نیل به علوم انسانی مطلوب و نیازسنجی و اولویت شناسی پژوهشی علوم انسانی می پردازد.

   به همین منظور گروه های پژوهشی مدیریت و فلسفه علوم انسانی این پژوهشگاه با همکاری یکدیگر نشست علمی «درآمدی بر ظرفیت شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای حل معضلات جامعه» را در روز پنج شنبه 3 اسفند در تهران برگزار می کنند.

image.aspx?t=bank&n=zarfeyatshenasi.jpg

   گردآوری نظر خبرگان و بررسی طرح نامه ای در این خصوص برای تصویب در مراجع قانونی از جمله خروجی های مورد انتظار این نشست علمی است.

دکتر هادی موسوی محقق گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده در این نشست علمی حضور دارد و دکتر محمد تقی ایمان، استاد جامعه شناسی دانشگاه شیراز و عضو شورای علمی گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر محمد تسلیمی استاد مدیریت دانشگاه تهران و عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر شمس السادات زاهدی استاد مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی و عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ،‌ دکتر پسران قادر دانشیار مدیریت دانشگاه تهران و عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر عابدی جعفری استادیار مدیریت دانشگاه تهران و عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از مشارکت کنندگان در نقد و نظر در این نشست علمی هستند.

   همچنین دکتر حمید رضا حسنی دانشیار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مدیر این گروه نیز از جمله مشارکت کنندگان در نقد و نظر این نشست علمی است و دکتر ابوالفضل گائینی استادیار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مدیر این گروه نیز به عنوان دبیر علمی در نشست علمی یاد شده حضور دارند.

   گفتنی است نشست«درآمدی بر ظرفیت شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای حل معضلات جامعه» روز پنج شنبه 3 اسفند از ساعت 9 صبح در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین قدس و وصال نبش کوی اسکو برگزار می شود.

آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۳۹۶

نظر شما :