انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مرکز مدیریت حوزه های علمیه

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۴ کد : ۳۵۵۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۵
«پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» با هدف گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی با مرکز «مدیریت حوزه های علمیه» تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، همکاری و اهتمام «مرکز» و «پژوهشگاه» در پاسخگویی به نیازها و اولویت های نظام در زمینه های علمی و اجرایی، همکاری در انجام مطالعات و تحقیقات به منظورظرفیت شناسی حوزه و دانشگاه در حل مسائل کشور و توسعه و تقویت بسترها و ابزارهای نظریه پردازی در قلمرو علوم انسانی اسلامی از اهم زمینه های همکاری در این تفاهم نامه است.

   همچنین ایجاد زمینه بهره گیری متقابل از دانش و تجربه «مرکز» و «پژوهشگاه» در ارتقاء سطح و غنای فقهی پروژه های تحقیقاتی علوم انسانی اسلامی، همکاری در تدوین کتب درسی و کمک درسی دارای اولویت به تناسب نیازهای حوزوی و دانشگاهی و مشارکت «پژوهشگاه» درتعریف رشته ها و گرایش های جدید در«مرکز» متناسب با علوم انسانی اسلامی از دیگر زمینه های همکاری درتفاهم نامه منعقد شده بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه است.

   گفتنی است تفاهم نامه یاد شده در روز سه شنبه 8  اسفندماه به امضای حجت الاسلام و المسلمین حسن‌آقا نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آیت الله علیرضا اعرافی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه رسید.

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۶

نظر شما :