پذیرش مقاله عضو هیأت علمی پژوهشگاه در ششمین کنفرانس بین المللی رویکرد مدرن در علوم انسانی

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۸ کد : ۳۶۶۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۲
مقاله دکتر ابوالفضل گائینی استادیار و مدیر گروه مدیریت پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ششمین کنفرانس بین المللی رویکرد مدرن در علوم انسانی که در کشور فرانسه و از سوی دانشگاه سوربن برگزار می گردد؛ مورد پذیرش قرار گرفت.

انسان شناسی نظریه سازمان و مدیریت ( با تاکید بر آراء حکمت متعالیه در علم النفس) عنوان مقاله ارسالی از سوی دکتر گائینی به کنفرانس یاد شده است.

image.aspx?t=bank&n=confransparis_001.jpg

 

ششمین کنفرانس بین المللی رویکرد مدرن در علوم انسانی با هدف ارائه و معرفی آخرین نتایج تحقیقات و تجربیات عملی در زمینه های مختلف علوم انسانی از دوم تا چهارم نوامبر برابر با یازدهم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری در پاریس برگزار می گردد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت این کنفرانس استادان برجسته ای از انگلیس، ایالات متحده آمریکا، امارات متحده عربی، اتحادیه اروپا، کانادا، ترکیه و مالزی در این کنفرانس مشارکت دارند و شرکت کنندگانی از 20 کشور از 5 قاره، به ویژه کانادا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی، هند، بنگلادش، امارات متحده عربی، استرالیا، مالزی، ترکیه، گرجستان، آذربایجان، لیتوانی، هلند و ایران در آن حضور دارند.

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۳۹۷

نظر شما :