ثبت رکوردی جدید در تجدید چاپ آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۰ کد : ۳۶۶۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۸۰۸
کتاب «روان شناسی در قرآن؛ مفاهیم و آموزه‌ها» پس از تجدید چاپ یازدهم در فصل تابستان امسال، برای دوازدهمین بار در فصل پاییز تجدید چاپ شد.

   این کتاب اثری از گروه روان شناسی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که توسط دکتر محمد کاویانی ارانی دانشیار این گروه نگاشته شده است و دکتر علی احمد پناهی استادیار گروه روان شناسی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز در تدوین یک فصل از فصل های 9 گانه این کتاب همکاری داشته است.

   کتاب «روان شناسی در قرآن؛ مفاهیم و آموزه‌ها» نگاهی تأسیسی به روان شناسی با رهیافت قرآنی دارد و دورنمایی از روان شناسی اسلامی به عنوان یک مکتب روان شناختی را ترسیم می کند.

   نگارنده در مقدمه کتاب اذعان می دارد مفاهیم روان شناختی قرآن، محدود به این تعداد مفهوم نیست و نیز سخن قرآن در باب هر مفهوم روان شناختی، فراتر از آن است که دراین کتاب آمده است. لکن ضرورت و کاربرد ویژه مورد نظر (تهیه متن درسی دانشگاهی)، اقتضا می کرد به این مقدار و ساختار اکتفا شود.

   گفتنی است کتاب یاد شده برای اولین بار در سال 1393 چاپ و منتشر شده و بدلیل استقبال جامعه علمی کشور در کمتر از 4 سال 12 بار تجدید چاپ شده است.

   علاقه مندان می توانند برای خرید این کتاب که در 316 صفحه و به قیمت 18000 تومان به بازار نشر عرضه شده است؛ به کتاب فروشی ها و یا سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir مراجعه کنند.image.aspx?t=bank&n=ravanshensi%20dar.jpg

آخرین ویرایش۲۹ مهر ۱۳۹۷

نظر شما :