انعقاد تفاهم‌نامه همکاری های علمی پژوهشگاه با مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی«ره»

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۷:۲۹ کد : ۳۶۸۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۳
«پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)» با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.

  این تفاهم‌نامه در زمینه توسعه، ترغیب و تقویت بسترها و روش‌های کشف، تبیین و ترویج دیدگاه‌های امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری«مدظله العالی» در مسائل فقهی و علمی و ایجاد زمینه کاربست آن‌ها در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تربیتی منعقد گردید.

   همچنین معرفی اولویت‌های پژوهشی به یکدیگر و همکاری در اجرای مشترک  طرح‌های تحقیقاتی، تألیف یا ترجمه و مشارکت در تأمین محتوای مجلات و نشریات علمی تخصصی دو طرف از دیگر زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.image.aspx?t=bank&n=%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87%20%D9%86%D8%B4%D8%B1%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%20(2).JPG

  براساس تفاهم‌نامه منعقد شده ، استفاده از اساتید یکدیگر و همکاری در برگزاری دوره ­های آموزشی و کارگاه های علمی داخلی و بین ­المللی، نشست ­ها و سمینارهای علمی، همایش ها، ارائه مشاوره و شرکت در کمیته ­ها، برگزاري گردهمايي ­هاي علمي داخلي و بين­ المللي، همكاري و مشارکت در انتشار کتب و توزیع در سطح داخلی و بین­ المللی به صورت مشترک پیش بینی شده است.

   همچنین در اختیار گذاردن تجهیزات و امکانات طرفین و همکاری دو مرکز برای پیشبرد اهداف و طرح‌های پژوهشی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

   گفتنی است تفاهم نامه یاد شده امروز سه شنبه 21 اسفند ماه به امضای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر حمید انصاری قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی«ره» رسید.

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۳۹۷

نظر شما :