پیام رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناست آغاز سال تحصیلی جدید

۰۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۹ کد : ۳۶۹۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۷

%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%DA%A9%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%87%D8%B1%201398%20(2).JPG

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، بر ضرورت تلاش دانشجویان در محقق سازی آرمان های مردم انقلابی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی محمد حکیمیان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها پیامی صادر کرد که متن آن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

تقارن سال تحصیلی دانشگاه ها و مدارس با هفته دفاع مقدس این طنین را در جامعه انقلابی ایران ایجاد می کند که ملت های انقلابی در مبارزات خود لازم است همه در مکتب­ خانه ارزشی انقلابشان با هم بیاموزند و آن را برای پیشبرد مقاصد و اهداف عالیه خود به کار بندند. چهل سال است از انقلابمان می­گذرد و باز این طنین، جامعه ما را طراوت و پویایی جدید بخشید تا در پرتو شعارهای ارزشی انقلابمان مسئولیت خود را دوچندان دانسته و در تحقق آرمان­های امام و رهبری و شهدای انقلاب و همه ایثارگران کوشا باشیم. دانشجویان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه این مسئولیت را بیش از همه دانشجویان بر عهده دارند چون درس آموخته در میدان دانشگاه و حوزه اند. اینجانب ضمن آرزوی سال تحصیلی سرشار از شادابی و پویایی برای دانشجویان عزیز از آنها تقاضا دارم در آموزش علوم دانشگاهی و حوزوی و محقق سازی آرمان های مردم انقلابی، تلاش خود را مضاعف ساخته و در این تلاش و جهاد علمی با یاری خداوند بزرگ همواره این آیه را زمزمه نمایند «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا».

                                                                                                         علی محمد حکیمیان

                                                                                                        رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۰۷ مهر ۱۳۹۸

نظر شما :