حضور پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در "هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی"

۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵ کد : ۳۷۰۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۴
"هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی" از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و دانشجویان، طلاب و اساتید می‌توانند با دریافت کارت یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل نمایشگاه، از تخفیفات ناشران دانشگاهی برخوردار شوند.

61510113.jpgهمزمان با هفته پژوهش و در حاشیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، "هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی" با حضور ناشران معتبر دانشگاهی ایران برگزار می‌شود.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عرضه بیش از  450 عنوان کتاب دانشگاهی در سالن 25D غرفه 63 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب خواهد بود. همچنین دستاوردهای پژوهش و فتاوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در غرفه 10 سالن 27 ارائه شده است.

زمان برگزاری این نمایشگاه به مدت چهار روز و از سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه تا جمعه ۲۹ آذر ماه خواهد بود و ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ تا ۱۷ در نظر گرفته شده است. گفتنی است نمایشگاه فوق  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران (خیابان سئول) ، سالن های 25  برگزار می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به تارائه تخفیف از سوی ناشران تا ۲۵ درصد، اختصاص یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان، طلاب و اساتید و صدور کارت یارانه توسط بانک شهر در محل نمایشگاه با ارائه کارت شناسایی و کارت دانشجویی اشاره کرد.

 

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۸

نظر شما :