پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۱ کد : ۳۷۰۶۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۷
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه و قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲ بر عهد با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد.
پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه و قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲ بر عهد با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد. در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
غمناک ترین غروب غمبار انقلاب اسلامی بیشک با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر آزادگان جهان و مجاهدان عرصه توحید و یکتاپرستی رقم خورد. اما به پاس اخلاص آن خورشید تابناک و شهدای احیاگر اسلام، پرچم برافراشته خمینی بر دوش فرزند راستین و دانش آموخته مکتب امام شهدا و آزادگان و مجاهدان، حضرت آیت الله خامنه ای قرار گرفت تا پیروزی بدر انقلاب در آستانه فتح خیبر آخرالزمان قرار گیرد و نوید فتح الفتوح را در دل تمام منتظران حضرت حجت سلام الله علیه زنده نگه دارد.
امام راحل پرچم مبارزه اش در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بر افراشته می شود و این پرچم در نیمه خرداد ۱۳۶۸ بار دیگر بر دوش جانشین بر حقش قرار می گیرد تا نشان داده شود خون پاک شهدای انقلاب اسلامی از جوشش باز نخواهد ایستاد و مبارزه حضرت امام با همان صلابت و با همان اصول در مسیر الهی ادامه خواهد یافت.
با گرامیداشت ایام الله چهاردهم و پانزدهم خرداد، با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی عهد می بندیم با اطاعت از رهبر معظم انقلاب در تجلی یافتن آرمان الهی آنان از هیچ کوشش و مجاهدتی دریغ نورزیم و در پشت پرچم برافراشته انقلاب در تحقق آرمانهای آنان مسیر متعالی انقلاب را ادامه دهیم.
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کلید واژه ها: رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیام رئیس امام خمینی رحمه الله پازده خرداد

آخرین ویرایش۱۵ خرداد ۱۳۹۹

نظر شما :