در راستای نقش آفرینی در تولید علم جهانی

شش نشریه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه بین المللی ProQuest, UlrichsWeb نمایه شدند

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸ کد : ۳۷۳۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۷
شش نشریه پژوهشگاه در یکی از معتبر ترین نمایه های بین المللی مورد پذیرش و در این پایگاه مهم و مرجع بین المللی نمایه سازی شدند.
شش نشریه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه بین المللی ProQuest, UlrichsWeb نمایه شدند

به نقل از گروه همکاری های علمی بین المللی؛ پیرو پیگیری های انجام شده در تکمیل و ارائه فرم های تخصصی و ارائه پاسخ های مناسب به ارزیابی های انجام شده و رعایت کدها و پروتکل های بین المللی، درخواست عضویت هر شش نشریه پژوهشگاه در نمایه معتبر بین المللی ProQuest, UlrichsWeb مورد پذیرش واقع شد و نشریات پژوهشگاه در این پایگاه مهم و مرجع بین المللی نمایه سازی شدند.
این نمایه مهم بین المللی از سال 1932 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 300 هزار نشریه معتبر در رشته های مختلف را نمایه و آرشیو نموده و در دسترس مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار داده است. این نمایه از منابع اصلی پایگاه ProQuest به شمار می آید. دسترسی به منابع این پایگاه تنها از طریق دریافت اشتراک و پرداخت هزینه عضویت میسر است.
به این ترتیب و با دریافت این نمایه، تعداد کلی نمایه های دریافت شده برای نشریات تاکنون 32 نمایه بین المللی می باشد و امتیازات قابل دریافت برای هر نمایه از 10 تا 90 است.
با دریافت این نمایه مهم، نشریات پژوهشگاه یک گام دیگر به نمایه های معتبر و پایگاه های مهم علم سنجی در دنیا مانند SCOPUS، WOS نزدیک تر شده اند و بزودی شاهد افزایش نقش پژوهشگاه در تولید علم جهانی خواهیم بود.

 

کلید واژه ها: نشریات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نمایه بین المللی

آخرین ویرایش۰۶ دی ۱۳۹۹

نظر شما :