با انتخاب ۵ اثر

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ناشر و مرکز پژوهشی شایسته تقدیر کتاب سال حوزه شد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۱ کد : ۳۷۳۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۶
چهار کتاب و یک مقاله پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه حائز رتبه شدند
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ناشر و مرکز پژوهشی شایسته تقدیر کتاب سال حوزه  شد.

به گزارش واحد خبر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در پایان بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه، آثار برگزیده در بخش‌های مختلف معرفی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  به عنوان مرکز پژوهشی و ناشر شایسته ی تقدیر معرفی شد.

بنابر این گزارش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با 26 اثر در بخش‌های مختلف همایش کتاب سال حوزه حضوری فعال داشت که ماحصل این حضور معرفی بیش از 18 اثر به مرحله ی داوری و 10 اثر برای بخش آثار کاندیدای برگزیدگی بود.

در پایان داوری ها، از میان آثار کاندید پژوهشگاه، کتاب جایگاه شناسی حکمت عملی در جستجوی علوم انسانی اثر سیدحمیدرضا حسنی و هادی موسوی بعنوان اثر برگزیده، و کتابهای متن آموزشی حزب مفصل اثر نجارزادگان و مبانی فلسفی و روش‌شناسی اقتصاد اثر محمدجواد توکلی و مقاله پژوهشی «نقد دلایل مخالفان ضرورت تربیت دینی در نظام آموزش و پرورش رسمی» اثر دکتر محمد داوودی بعنوان آثار شایسته ی تقدیر معرفی شدند.
پژوهشگاه در بخش آثار شایسته ی تحسین نیز بدون نماینده نبود و در این بخش نیز کتاب ولایت در فرهنگ اسلام اثر مرحوم محمد حسین اسکندری از نگاه داوران شایسته ی تحسین شناخته شد.

گفتنی است همایش کتاب سال حوزه از سال 78 تاکنون جهت معرفی و تقدیر از صاحبان برترین کتاب‌ها، پایان‌نامه‌های سطح ۴ و مقالات علمی پژوهشی حوزویان داخل و خارج کشور در قم برگزار می شود.
همچنین توجه به این نکته که به گفته ی دبیر بیست و دومین دوره ی این همایش، در این دوره بیش از 804 اثر به دبیرخانه ارسال و تنها 102 اثر به مرحله ی داوری راه پیدا کردند جهت مقایسه ی حضور فعال پژوهشگاه در این همایش خالی از لطف نیست.

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۳۹۹

نظر شما :