تداوم ارتقاء نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در عرصه بین المللی

۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱ کد : ۳۷۳۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۶۲
نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه بین المللی کوپرنیکوس (Index Copernicus) نمایه سازی شدند.
تداوم ارتقاء نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در عرصه بین المللی

به نقل از گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه؛ 6 نشریه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در یکی از پایگاه های مهم علم سنجی دنیا با عنوان ایندکس کوپرنیکوس (Index Copernicus) نمایه سازی  شدند.
این پایگاه با نمایه سازی بیش از 60 هزار عنوان نشریه تخصصی از سراسر دنیا نسبت به رتبه بندی و ارزیابی آنها بر اساس شاخص های علم سنجی اقدام می نماید و سالیانه تعدادی از نشریات را در صورت عدم احراز امتیازات لازم از این نمایه خارج می نماید.

گردش اطلاعات نشریات نمایه شده میان نشریات عضو در این نمایه و اطلاع رسانی مستمر مقالات منتشر شده توسط نشریات از مزیت های این نمایه است. همچنین ورود داده های نشریات به سایر نمایه های مهم بین المللی مرتبط با این شبکه گسترده علمی نیز از دیگر ویژگی های نمایه ایندکس کوپرنیکوس است.

این نمایه بین المللی با عنوان اختصاری ICI در ورود نشریات پژوهشگاه به نظام رتبه بندی SCImago Journal Ranking  نقش مهمی ایفا می نماید. مشاهده نشریات پژوهشگاه در این نمایه از طریق آدرس   https://journals.indexcopernicus.com/  امکان پذیر است.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه شش نشریه علمی پژوهشی با عناوین  روش شناسی علم انسانی، جستارهای اقتصادی ایران، تربیت اسلامی، مطالعات اسلام و روان شناسی، اسلام و مطالعات علوم اجتماعی، و اسلام و مدیریت را منتشر می کند.

آخرین ویرایش۰۲ اسفند ۱۳۹۹

نظر شما :