پیام ریاست:

پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۱ کد : ۳۷۴۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۳
پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی بر محافظت از مردم سالاری، استقلال و آزادی با مشارکت در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی از آرزوهای دیرین مردان و زنان این کشور بوده و در رسیدن به آن مجاهدتها و مبارزات با استبداد داخلی و استکبار خارجی در کارنامه این ملت سرافراز ثبت است. شهدای مشروطیت، ملی کردن نفت و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و صدها شهید سیاه چالهای مخوف سیطره خفقان و استبداد، از آثار مبارزات این ملت برای دست یافتن به مردم سالاری و نتایج آن استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی است.
خداوند بر اساس سنت الهی «وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ» (حج 40) و «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا» (عنکبوت 69) بر ملت ایران منت نهاد و به زعامت و رهبری معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی را به آنان ارمغان بخشید تا در مسیر تعالی خود از آن پاسداری نمایند و ایران و اسلام را یکبار دیگر در دنیای امروز به جایگاه تمدنی شایسته خود ارتقاء بخشند.
ملت ما بارها در این مسیر با ارتجاع داخلی و دشمنان خارجی که با هماهنگی کوشیده اند این هدیه الهی جمهوریت و مردم سالاری دینی را از آنان بستانند و باردیگر سیطره اختاپوسی خود را بر مردم آزاد شده از یوغ شاهنشاهی و استبداد و استکبار بگسترانند، مبارزه بی امان نموده و دیروز با رهبری حضرت امام رضوان الله علیه و امروز با هدایت رهبری معظم در این کارزار نابرابر سرافراز و پیروز میدان شده است. این ملت بزرگ ،کهن و شایسته علیرغم دشمنی های خارجی و بی کفایتی های داخلی از گوهر گرانبهای جمهوریت و مردم سالاری دفاع جانانه داشته است.
 اکنون نیز که مردم ایران کمرشان در زیر فشار تحریم های خارجی و کارشکنی های داخلی ایادی استکبار خمیده است، بار دیگر بر زانوان خویش بپا خاسته و از خیمه تشیع که در جمهوری اسلامی نمود یافته است دفاع خواهند کرد.
کارکنان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز همراه با خیل عظیم ملت استکبارستیز ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد وظیفه ملی و مذهبی خویش را در پای صندوق های رای انجام داده و ارتجاع داخلی و استکبار خارجی را مایوس خواهند ساخت و از دُرّ گرانبهای مردم سالاری و استقلال و آزادی خویش محافظت خواهند کرد.

ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کلید واژه ها: پیام رئیس پیام ریاست انتخابات حکیمیان

آخرین ویرایش۲۶ خرداد ۱۴۰۰

نظر شما :