در دومین نشست؛

تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس نقد و بررسی می شود

۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵ کد : ۳۷۴۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۱
وبینار بین المللی نقد و بررسی تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس و مقایسه آن با برهان «انسان معلق در فضا»ی ابن سینا ۲۳ تیرماه برگزار می شود.
تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس نقد و بررسی می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست دوم وبینار بین المللی نقد و بررسی تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس و مقایسه آن با برهان «انسان معلق در فضا»ی ابن سینا 23 تیرماه برگزار می شود.

این نشست با حضورپروفسور ریچارد سوئین برن (Prof. Richard Swinburne ) استاد برجستۀ فلسفۀ دین دانشگاه آکسفورد چهارشنبه 23 تیرماه از ساعت 14-16 در لینک https://vc.rihu.ac.ir/ch/meeting3 برپا می شود. همچنین به صورت زنده در آپارات پخش می شود. http://www.aparat.com/RIHU.ac.ir/live

در این نشست استاد عبدالرسول عبودیت عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، حجت الاسلام علی شیروانی مدیر گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مهدی ذاکری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، حجت الاسلام دکتر سیدمحمود موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، محمد فتحعلیخانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حسینعلی شیدانشید عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ارائه سخن می پردازند و اساتید و متخصصان مباحث فلسفه و کلام از حوزه و دانشگاه حضور خواهند داشت.

شرکت در این وبینار برای عموم علاقه مندان آزاد است.

 

کلید واژه ها: سوئین برن برهان انسان معلق در فضای ابن سینا گروه فلسفه و کلام

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۴۰۰

نظر شما :