با انعقاد تفاهم نامه، دور جدید همکاری های پژوهشی، آموزشی و بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و جامعه المصطفی العالمیه آغاز می شود.

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۳۷۵۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۵
با انعقاد تفاهم نامه، دور جدید همکاری های پژوهشی، آموزشی و بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و جامعه المصطفی العالمیه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نقل از گروه همکاری های علمی بین المللی؛ سند تفاهم نامه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و جامعه المصطفی العالمیه به امضای روسای دو نهاد مهم و تأثیرگذار در تحولات بین المللی علوم انسانی و اسلامی ایران رسید.

در این سند، توسعه و ارتقاء همکاری های پژوهشی، آموزشی و بین المللی طرفین مورد تأکید قرار گرفته و توسعه مرزهای علم در حوزه علوم انسانی با رویکرد اسلامی، تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی از طریق برآوردن نیازهای فکری جامعه و نظام اسلامی در عرصه علوم انسانی و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در گسترده نهادهای آموزشی و پژوهشی داخلی و بین المللی با بهره مندی از ظرفیت های فکری و منابع علمی پژوهشگاه و جامعه المصطفی از مهمترین اهداف این دوره از همکاری های طرفین تعیین شده است.
گفتنی است پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و جامعه المصطفی العالمیه، پیش از این، در زمینه های اجرای طرح های پژوهشی مشترک، مشارکت در اجرای دوره های آموزشی تخصصی، ترجمه و انتشار بین المللی آثار، میزبانی مشترک از اساتید و هیأت های خارجی، برگزاری کارگاه های آموزشی و رویدادهای علمی بین المللی مشارکت نموده اند.

این دو مرکز با انعقاد تفاهم نامه جدید، ارتقاء سطح همکاری ها و توسعه ظرفیت های مشترک و اجرای برنامه های عملیاتی همکاری با دستاوردهای مربوط به نیازهای جامعه و نظام را در اولویت قرار داده اند.

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری جامعه المصطفی

آخرین ویرایش۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نظر شما :