وبینار بین المللی:

بررسی آثار و دستاوردهای علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه فلسفه اسلامی

تعداد بازدید:۱۴۲۶
بررسی آثار و دستاوردهای علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه فلسفه اسلامی

وبینار بین المللی بررسی آثار و دستاوردهای علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه فلسفه اسلامی چهارشنبه سوم آذرماه با حضور اندیشمندان داخلی و بین المللی به میزبانی گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی مدیر گروه و عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پروفسور دکتر طاهر اولوچ (Prof. Dr. Tahir ULUÇ.)، پژوهشگر سرشناس اهل کشور ترکیه در حوزه فلسفه و کلام اسلامی و استاد تمام گروه فلسفه و علوم دینی دانشکده الهیات دانشگاه برتر دولتی نجم الدین اربکان (Necmettin Erbakan Üniversitesi) آن کشور از سخنرانان این وبینار هستند.
 وبینار علمی بررسی آثار و دستاوردهای علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه فلسفه اسلامی با حضور اعضای  گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه به منظور آشنایی با اعضای گروه، فعالیت ها و آثار و دیدگاه های ایشان برگزار می شود.
این رویداد چهارشنبه 3 آذرماه 1400 از ساعت 10 صبح به وقت ایران (9:30 به وقت ترکیه) برگزار شود.
 گفتنی است پروفسور دکتر طاهر اولوچ نویسنده آثار فلسفی متعددی به زبان ترکی بوده اند و از جمله نویسندگان پراستناد فلسفه کشور ترکیه در سطح بین المللی نیز شناخته می شوند و برخی از آثار فلسفه و کلام اسلامی در ایران را نیز به زبان ترکی ترجمه و منتشر نموده اند و نقش مهمی در معرفی دستاوردهای فلسفه و کلام اسلامی در ایران به زبان ترکی داشته اند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: فلسفه حوزه فلسفه گروه فلسفه فلسفه کلام فلسفه کلام اسلامی حوزه آثار

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۰

نظر شما :