با حکم وزیر علوم

عضو شورای علمی گروه فلسفه علوم انسانی به ریاست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد

۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۳۷۵۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۱
عضو شورای علمی گروه فلسفه علوم انسانی به ریاست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد

دکتر احمد حسین شریفی عضو شورای علمی گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی حکمی از طرف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ریاست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد.

در این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، وجلب همکاری استادان، پژوهشگران، کارکنان (یاوران علمی) و دانشجویان آن موسسه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «ارتقاء بنیان های نظری و عملی حکمت و فلسفه ایران» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن موسسه حکمت بنیان را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر شریفی (زاده نهاوند _ ۱۳۴۹) استاد فلسفه و عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو شورای علمی گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن تبریک این انتصاب، برای ایشان در مسیر خدمت و اندیشه ورزی آرزوی توفیق دارد.

آخرین ویرایش۰۹ آذر ۱۴۰۰

نظر شما :