فعالیت بیش‌تر پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه با جذب هیئت علمی

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۷ کد : ۳۷۷۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۷
رئیس پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه گفت: برای فعالیت بیش‌تر این پژوهشکده درصدد هستیم با جذب هیئت علمی برای گروه‌‌ها، تا یک سال آینده فعالیت پژوهشکده با هیئت علمی اختصاصی خود دنبال شود.
فعالیت بیش‌تر پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه با جذب هیئت علمی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر مجید کافی رئیس پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه پژوهشگاه، در معرفی پژوهشکده مربوطه بیان کرد: پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه در ساختمان تهران پژوهشگاه مستقر است و از ابتدا جزو ساختار پژوهشگاه محسوب می‌شود و موضوع جدیدی نیست، اما در سال‌های گذشته تحت عنوان مرکز فعالیت می‌کرد.


وی گفت: در سال 1398 بحث تبدیل مرکز به پژوهشکده در هیئت امنای پژوهشگاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، درنتیجه مصوب شد این مرکز به پژوهشکده چهارم پژوهشگاه تبدیل شود.


دکتر کافی عنوان کرد: این پژوهشگاه دارای چهار گروه شامل گروه آینده پژوهی، گروه پژوهشی ارتباطات، گروه دانشگاه پژوهی با رویکرد اسلامی و گروه مطالعاتی همکاری حوزه و دانشگاه است.


وی با بیان اینکه هر گروه باید حداقل سه یا چهار هیئت علمی داشته باشد تا مانند سایر گروه‌های قدیمی‌تر پژوهشگاه فعالیت کنند، افزود: در حال حاضر بیش‌تر اساتید به صورت مدعو از سایر دانشگاه‌ها در این پژوهشکده حضور پیدا می‌کنند و ما درصدد هستیم با جذب هیئت علمی برای گروه‌‌ها، تا یک سال آینده پژوهشکده تهران با هیئت علمی اختصاصی خود فعال شود.


رئیس پژوهشکده مطالعات و همکاری های حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر در این پژوهشکده چندین طرح پژوهشی در دست انجام است و جلسات و کرسی‌های ترویجی نیز برگزار می‌شود.

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه دکتر کافی

آخرین ویرایش۲۰ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :