امضا تفاهم نامه همکاری‌ بین «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد»

۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۴ کد : ۳۷۸۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۲
تفاهم نامه همکاری‌ در زمینه‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین‌الملل بین «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد» منعقد شد.
امضا تفاهم نامه همکاری‌ بین «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، تفاهم نامه همکاری‌ در زمینه‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین‌الملل بین «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد» منعقد شد.

این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری‌های علمی دوجانبه و هم‌افزایی در موضوعات مورد نیاز و انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های یکدیگر از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با توجه به زمینه‌های مشترک در مأموریت و رسالت دو طرف و عزم طرفین برای پاسخگویی به مسائل کشور و هم‌چنین با هدف استقرار و توسعه طرح جهت‌گیری الهی- فرهنگی علوم پزشکی، امضا شد.

موضوع تفاهم نامه، همکاری در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی در حوزه‌های سلامت معنوی، مراقبت معنوی، بهداشت روان و بهداشت جسمانی(پیشگیری) با رویکرد اسلامی است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی‌محمد حکیمیان، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمدحسن لطفی، رئیس مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد امضا و مفاد آن در چارچوب قراردادهای جداگانه اجرا خواهد شد.

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: تفاهم نامه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مراقبت معنوی

آخرین ویرایش۲۹ آبان ۱۴۰۱

نظر شما :