شرکت انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دهمین نمایشگاه استانی کتاب ارومیه

۳۰ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۲:۲۵ کد : ۲۵۲۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۰۹
انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه 240 عنوان کتاب و 6 نشریه علمی در دهمین نمایشگاه استانی کتاب ارومیه که از تاریخ 30 شهریور لغایت 5 مهر ماه برگزار می‌گردد؛ شرکت می نماید
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، 400 ناشر با 40 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت دارند. همچنین شش ناشر خارجی نزدیک به پنج هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد. در این نمایشگاه، همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد و احتمالا غرفه خاصی نیز با این عنوان در نمایشگاه فعالیت می‌کند. همچنین قرار است شش نشست ادبی، فرهنگی و اجتماعی در این نمایشگاه برگزار شود. همچنین مبلغ 350 میلیون تومان بُن کتاب در نمایشگاه ارومیه برای علاقه‌مندان توزیع می شود. دهمین نمایشگاه کتاب استانی ارومیه به مانند دیگر نمایشگاه‌های استانی با تخفیف 40 درصد برگزار می‌شود. 20 درصد از این تخفیف‌ها را ناشران ارایه می‌دهند و 20 درصد دیگر نیز در قالب بُن‌هایی که وزارت ارشاد توزیع می‌کند، به علاقه‌مندان کتاب تعلق می‌گیرد.
تجلیل از ناشران و نویسندگان برتر استانی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، نشست های تخصصی، برنامه‌های ویژه کودک، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، ایستگاه‌های نقاشی و غرفه چاپ از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود. 
نمایشگاه کتاب ارومیه با حضور ناشران داخلی وخارجی از سی‌ام شهریورماه تا پنجم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برپا خواهد شد. ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20 خواهد بود.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :