تعاملات علمی و پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه امام صادق(ع) گسترش می‌یابد

۱۵ تیر ۱۳۹۰ | ۱۰:۴۲ کد : ۲۵۵۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۶

 

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری همکاری های علمی- پژوهشی و تعاملات خود را افزایش خواهند داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، این تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده ار توانایی‌های علمی و اطلاع‌رسانی طرفین در زمینه‌های مشاوره، پژوهش و تبادل تجربیات و اطلاعات علمی پیرامون طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری دروه ها و کارگاه‌های پژوهشی و آموزشی و همایش‌ها و نشست‌های علمی و ارائه مشاوره در موضوعات مورد نیاز طرفین منعقد شده است.

همچنین تبادل منابع علمی و کتابخانه‌ای و مبادله کتاب، گزارش و منابع پژوهشی منتشره، همکاری در زمینه‌های گوناگون انتشاراتی و اطلاع‌رسانی و تبادل آمار، اطلاعات و انتشارات و بهره‌گیری از ظرفیت انتشاراتی یکدیگر از جمله دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه هستند.

بر اساس تفاهم‌نامه یادشده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) توافق نمودند تا در زمینه ارائه نظرات کارشناسی و در اختیار گذاشتن نیروهای متخصص و کارشناس، همکاری در برخی از طرح‌های پژوهشی، و انتشار مقالات علمی حاصل از طرح‌های پژوهشی مشترک، به تعامل و همکاری بپردازند.

همکاری مشترک دو مرکز همچنین شامل استفاده متقابل از امکانات کتابخانه‌‌ای و اطلاع‌رسانی نیز خواهد بود.

گفتنی است؛ با توافق طرفین مقرر شده است تا با انتخاب نمایندگان و برگزاری جلسات مشترک هماهنگی‌ها و ارزیابی‌های لازم در راستای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه به عمل آید.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :