مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد

۲۶ دی ۱۳۸۹ | ۰۹:۵۰ کد : ۲۵۶۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۶
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور قائم مقام، معاونین، رؤسای پژوهشکده‏ها، اعضای هیات علمی و جمعی از پژوهشگران و کارمندان پژوهشگاه برگزار شد.
به گزارش واحد خبر روابط‏عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‏آقای غروی رئیس پژوهشکده علوم رفتاری و رئیس هسته معتمدین پژوهشگاه، طی سخنانی به بیان تاریحچه شکل‏گیری پژوهشگاه و مروری بر اهم رویدادها و فعالیت‌های پژوهشگاه تاکنون پرداخت و با ذکر حدیثی بر اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه علوم انسانی تأکید کرد.
وی در ادامه با تشریح موضوع فعالیت‏های هسته معتمدین، خواستار مشارکت بیشتر خانواده‏ها در جلسات عمومی شد.
دکتر عبداله توکلی معاونت توسعه مدیریت و منابع سخنران بعدی این مراسم بود که ضمن بیان برخی از فعالیت‏های انجام شده در حوزه معاونت توسعه به برخی از جابه‌جایی‏های صورت‏گرفته دراین معاونت اشاره کرده و ضمن تجلیل و قدردانی از مدیران سابق، به معرفی مدیران جدید پرداخت.
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌آقانظری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و نماینده اعضای هیأت علمی در کمیته ارتقاء پژوهشگاه، طی سخنانی کوتاه، پشنهادات و راهکارهایی را برای بهبود عملکرد سیستم ارتقاء اعضای هیأت علمی مطرح نمود.
سخنران دیگر این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکترعلی‏محمد حکیمیان معاونت پژوهش، آموزش و فناوری بود که ضمن ارائه عملکرد بخش‏های مختلف حوزه معاونت پژوهش، به برخی از نکات و اتفاقات قابل توجه در این حوزه اشاره داشت.
در پایان این نشست از پژوهشگران برتر هریک از گروه‌های پژوهشی، مدیرگروه برگزیده، سردبیر منتخب سال، مدیر برگزیده ستاد، دانشچویان ممتاز، مدیران سابق پژوهش و ستاد، کارکنان برگزیده جشنواره شهید رجایی و  2تن از کارکنان روابط‏عمومی تجلیل و تقدیر به‏عمل آمد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :