گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست نقد و بررسی کتاب «رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی» را برگزار خواهد کرد

۲۳ فروردین ۱۳۸۹ | ۱۱:۴۶ کد : ۲۵۷۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۹
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این نشست عباس‌شفیعی از مولفین کتاب و عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به معرفی کتاب و دیدگاه‌های مولفان پرداخته و دکتر حسن‌عابدی‌جعفری و دکتر علی‌نقی‌امیری به عنوان ناقدان نشست نقد و بررسی این کتاب را بر عهده خواهند داشت.
این نشست روز چهارشنبه 25/1/89 از ساعت 8:30 تا 10:30 در دانشکده مدیریت پردیس قم دانشگاه تهران واقع در کیلومتر 5 جاده قدیم قم- تهران، برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
گفتنی است؛ کتاب «رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی» به قلم «عباس شفیعی»، «ابوطالب خدمتی»، «علی آقاپیروز» منتشر شده است، دراین کتاب مطالعه رفتار سازمانی در سطح گروهی با توجه به رویکرد اسلامی در چهار بخش کلی انجام شده است. در بخش رفتار گروه، بررسی‌های انجام شده شامل دیدگاه‌های علمی و اسلامی راجع به شکل‌‌گیری گروه و کارکردهای آن، انواع گروه‌ها، پویایی گروهی و تحلیل مولفه‌های آن، تصمیم‌گیری گروهی و چگونگی آن در عصر رسول خدا(ص) و متغیرهای ساختاری است. در بخش ارتباطات سازمانی، الگوهای ارتباطات انسانی در اسلام و شیوه‌های ارتباطی آن مطرح و انواع ارتباطات در گزاره‌های اسلامی و ارتباطات سازمانی بررسی شده است، همچنین مدل اسلامی مربوط به آن تدوین شده است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :