بیانیه هیات رئیسه، محققان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر

۱۲ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۱:۲۱ کد : ۲۵۷۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۶
بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن دهه مبارک فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی «قدس سره» بر امت اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» مبارک باد.
سالگرد انقلاب اسلامی، منشأ تأملی دوباره در اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و وظایف خطیر امروز امت اسلامی است. انقلاب اسلامی سه دهه پر فراز و نشیب از تاریخ خود را با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشته و با عنایات الهی در مقابل انواع موانع و توطئه ها مسیر بالنده خود را طی کرده است.
موقعیت امروز دنیا و شرایط کنونی کشور اقتضا دارد تا همه نیروهای پایبند به نظام اسلامی با درایت و مسؤولیت از این ودیعه الهی پاسداری نمایند. انجام این رسالت خطیر و ایجاد زمینه توفیقات همه جانبه نظام اسلامی، در گرو التزام به قوانین و ارکان نظام اسلامی، به ویژه رکن استوار آن، ولایت فقیه و پذیرش سخنان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» به عنوان فصل الخطاب نهایی است.
امروز هر نوع رفتاری خارج از چارچوب های رسمی و قانونی نظام اسلامی، از هر کس و هر جریان زمینه ظهور اختلاف و فتنه و اعطای فرصت برای دشمنان کینه توز جهت ایجاد رخنه و تهدید نظام اسلامی بوده و گناهی عظیم است.
ما به عنوان جمعی از خدمت گزاران سنگر علمی حوزه و دانشگاه با ارج گزاری از هدایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پیروی از رهنمود های ایشان را موجب استمرار انقلاب اسلامی و رشد و اعتلای کشور می دانیم و از همه شخصیت های اجتماعی می خواهیم که با پیروی از رهبر انقلاب و اتخاذ مواضع روشن، فضای اجتماعی را شفاف نمایند.
مسوولیت الهی و تدبیر اجتماعی، الهام بخش این واقعیت خطیر است که همه نهادها و شخصیت های مؤثر اجتماعی، بکوشند تا دهه فجر امسال پر شکوه تر از هر سال دیگر با تأکید بر آرمان های الهی امام راحل «قدس سره» و رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی» و با پرهیز از هر نوع تفرقه و زمینه سازی برای سوء استفاده دشمنان، برگزار شود. انشاء الله
                                   هیات رئیسه، محققان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :