بازدید مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۲۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۰ کد : ۲۸۸۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۸۲
آخرین روز هفته گذشته پژوهشگاه حوزه و دانشگاه میزبان حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی مشاور رئیس جمهوردر امور روحانیت و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت بود.

   به گزارش واحد خیر روابط عمومی، در این بازدید دکتر محمود دلفانی رئیس آموزشکده روش شناسی علوم انسانی در پاریس نیزحجت الاسلام والمسلیمن نمازی، را همراهی می کرد.

همچنین در این بازدید، جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و تعدادی از مدیران گروه های پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تشکیل شدکه محور گفتگوها، تبیین وضعیت روش شناسی علوم انسانی در ایران و بیان آسیب ها و کاستی های آن بود و همچنین تشریح آخرین دستاوردهای روش شناسی در غرب بویژه کشور فرانسه که توسط دکتر محمود دلفانی رئیس آموزشکده روش شناسی علوم انسانی در پاریس ارائه شد.

    سپس اعضای حاضر در جلسه با طرح سئوالاتی، خواستار آگاهی از تدبیر و راه حل روش شناسی علوم انسانی حال حاضر دنیا در مواجهه با مسائلی نظیر پیوند مفاهیم ارزشی اسلام با مفاهیم نوین علمی شدند.

   در پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلمین نمازی افزود: یکی از حسنات کوچک دولت تدبیر و امید این است که نگاه ما به کارها در مرکز ارتباطات دولت با روحانیت، فقط نگاه سیاسی و تشریفاتی نیست بلکه برگزاری این گونه جلسات علمی که کمترین اثر آن می تواند آگاهی از دانش یا دانسته ای علمی باشد که دراختیار مراکز و افراد گوناگون قرارداد و ما می توانیم از آن استفاده کنیم.

آخرین ویرایش۲۴ مرداد ۱۳۹۴

نظر شما :