انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه آموزشی، پژوهشی پیامبر اعظم(صلوات الله علیه)

۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۲ کد : ۳۳۵۳۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۹۹
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور توسعه همکاری های علمی دو جانبه و ارتقاء سطح تعاملات علمی با مؤسسه آموزشی، پژوهشی پیامبر اعظم(صلوات الله علیه) تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

   برخی از زمینه های همکاری در این تفاهم نامه، معرفی اولویت های پژوهشی به یکدیگر، همکاری در برگزاری نشست ها، سمینارها و کرسی های علمی مشترک، مشارکت در تأمین محتوای مجلات و نشریات علمی و تخصصی دو طرف، همکاری و مشارکت در تألیف و ترجمه متون و منابع مورد نیاز ذکر شده است.

   گفتنی است مؤسسه آموزشی، پژوهشی پیامبر اعظم(صلوات الله علیه) به‏ عنوان یک نهاد خصوصی از بدو تأسیس خود در سال 1393 همواره به امر آموزش و پژوهش در حوزه علوم اسلامی اهتمام جدّی مبذول داشته و پرداختن به آن را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خود تلقی کرده‏ است. حاصل این توجه آغاز چندین طرح و پروژه تحقیقاتی و ارائه مشاوره علمی و تخصصی بوده است که برخی از آنها می تواند در مجامع علمی و تخصصی کشور درخششی چشمگیر داشته باشند.

   شایان ذکر است تفاهم نامه یادشده در روز 20 خرداد ماه سال جاری به امضای حجج ااسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سیدجمال الدین میرمحمدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی پیامبر اعظم(صلوات الله علیه) رسید.

آخرین ویرایش۲۴ تیر ۱۳۹۵

نظر شما :